22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام دلم رفت
نویسنده : ابراهیم 11 / 10 / 1394 ساعت 22:13 بازدید 519 بار


دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام دلم رفت با بالاترین کیفیت

Download New Music Milad Baran – Delam Raft]

متن آهنگ جدید میلاد باران بنام دلم رفت :

این خوبه که چشمات شده تمامه دنیام

من جز تو و عشقت هیچکسو نمیخوام

این خوبه کنارم بازم تو رو دارم تویی تمامه دنیام بی تو بیقرارم

این روزایه خوبو به تو مدیونم من عاشقت شدم تو رو نمیدونم

برام شدی انگار عزیزتر از جونم خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

من خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد باران بنام دلم رفت

♫♫♫♫♫♫

اگه به من باشه میخوام به آسونی

بهت بگم عشقم تویی که میدونی

نزدیکه من میشه احساسه خوشبختی

وقتی که میدونم با من تو میمونی

با من تو میمونی

این روزایه خوبو به تو مدیونم

من عاشقت شدم تو رو نمیدونم

برام شدی انگار عزیزتر از جونم

خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

من خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

این روزایه خوبو به تو مدیونم من عاشقت شدم تو رو نمیدونم

برام شدی انگار عزیزتر از جونم خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

من خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

این روزایه خوبو به تو مدیونم

من عاشقت شدم تو رو نمیدونم

برام شدی انگار عزیزتر از جونم

خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

من خیلی دوست دارم تو رو نمیدونم

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام دلم رفت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام دلم رفت


دسته بندی : موزیک و آهنگ، ایرانی شاد، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات